در این مطلب میخوام سایتی رو بهتون معرفی کنم که با استفاده از اون دیگه نیازی نیس که هر بار که میخواید چیزی رو در Console برای تست کردن چاپ کنید، Console رو باز کنید و خروجی رو ببینید. این ابزار همه خروجی رو بصورت Notification های مجزا نمایش میده و میتونین خروجی رو ببینید. برای هر پیام هم متناسب با متنی که داره، آیکون مرتبطی قرار میگیره که نوع اون خروجی رو مشخص میکنه.
برای شروع وارد سایت notification-logger بشین.
امیدوارم بدردتون بخوره.
موفق باشید.
یا علی
سون لرن • آموزش...
ما را در سایت سون لرن • آموزش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 294 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 1:08