غیر فعال شدن نت تب های فایر فاکس

خرید بک لینک

سلام
وقت بخیر
ببخشید چرا وقتی توی فایرفاکس 2 تا تب باز میکنم و از تب اولی میرم روی تب دومی بعد از چند ثانیه نت تب اول قطع میشه ، که باید دوباره برگردم رو تب اول تا اون کاری که داشتم با تب اول انجام میدادم ادامه پیدا کنه ؟

4 نوشته - 2 participants

مشاهده متن کامل موضوع

سون لرن • آموزش...

ما را در سایت سون لرن • آموزش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 122 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت: 18:57

صفحه بندی

خبرنامه