سلام
من از افزونه کش لایت اسپید استفاده میکنم به دلیل این که سرور هم لایت اسپسد است.
حالا مشکلی که دارم این هست که فضای دیسک من پر میشود به خاطر کش و باید هرروز دستی خالی میکردم حالا اومدم قسمت کش افزونه رو غیر فعال کردم ولی باز حافظه دیسک پر میشه و با پاکسازی کش خالی میشه.
حالا سوال اینجاست که چرا با غیر فعال کردن قسمت کش افزونه باز هم کش درست میکنه؟
2 نوشته - 2 participants
مشاهده متن کامل موضوع
سون لرن • آموزش...
ما را در سایت سون لرن • آموزش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 281 تاريخ: شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 18:24