با سلام بسته نصبی ایجاد شده با افزونده Duplicator pro را روی لاراگون نصب می کنم ایراد می گیرد کسی از دوستان میتونه در خصوص نصب بسته نصبی رو لاراگون راهنمایی کند؟ 3 نوشته - 2 participants مشاهده متن کامل موضوع ...